niedziela, 13 października 2013

Na trzy kości

2 komentarze:
Ostatnio na naszych sesjach wydarzyło się kilka interesujących sytuacji dzięki drobnej pomocy kości +/-. Prosta ka szóstka działająca jak rzut monetą. Ale sprawdza się doskonale w rozstrzyganiu różnych sytuacji fabularnych. Czy oni wystawili wartę, czy akurat w karczmie przebywa ktoś z daleka, czy obiecana dostawa przybyła, czy słyszał coś o danym wydarzeniu itp. Kość zabiera z barków prowadzącego odpowiedzialność za drobne decyzję, które mogą zarówno pomóc jak i przeszkodzić drużynie w ich planach czym ułatwia sprawne prowadzenie. Polecam.

piątek, 4 października 2013

Motylarze atakują krainę owalną

Brak komentarzy:
Nic lepiej nie prezentuje gry jak zagranie w nią i sprawdzenie jak działa w praktyce. W zastępstwie poprowadzenia prawdziwej przygody Utopii chcę pokazać jak wygląda od kuchni jedna z naszych sesji. To nie jest fabularyzowany opis przygody. Bardziej streszczenie najważniejszych zdarzeń z jak najdokładniejszym opisem zastosowanej mechaniki by zademonstrować jak gra działa w praktyce.

W sesji trwającej około 4 godzin udział wziął nemo kierujący Mastą oraz Michał sterujący Michałem.

Masta - pajęczarz z dżungli (kraina #8)
Ciało: 3, Umysł: 1, Serce: 1, Arche: 3
Odrażający (serce) cyrkowiec (akrobacje) oraz posłaniec (atletyka) mający za cel pomszczenie przyjaciela z plemienia roju krainy owalnej.

Michał - inżynier z miasta za krawędzią (kraina #6)
Ciało: 1, Umysł: 3, Serce: 1, Arche: 4
Wątły (ciało) rzemieślnik (majsterkowanie) znający konstrukcję maszyn (+1 sukces) pragnący rozwiązać problem zatamowanej rzeki.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...